torsdag 11. august 2011

What to do med masse rester av tykt ullgarn?

Etter litt småirritasjon over at tøflene ikke blir som jeg vil, har jeg bestemt meg for en liten ullfiltpause.
For å få selvtillitten opp igjen har jeg begynt å hekle.. (det kan jeg hvertfall.....)
Når jeg ryddet i mine kurver og bokser med garn fant jeg masse rester av tykt ullgarn i hvitt, grått og blått.
Så nå har jeg satt igang med å hekle en stor bestemorsrute med restegarnet.
Lagde et babyteppe til ei venninne tidligere i år med lignende garn og det ble ganske fint.
Men nå skal jeg prøve å lage det mye større enn ett babyteppe!


Selv med tykt garn og heklenålen nr 9, kommer nok dette til å ta laaang tid, for jeg vil ha et sort teppe. 
Men heldigvis er det lenge til vinteren....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar