onsdag 7. september 2011

På en regnfull tirsdag med en syk gutt i sofaen

Har vært hjemme med en syk Junior i dag....
Hosting, harking og feber.
Junior har tilbragt hele dagen i dag ikledd pysj, liggende under det nye teppet på sofaen og te med honning i armlengs avstand.
Jeg har tilbragt dagen med å rydde i skapene i gangen (kastet MASSE), sjekket vinterklær for store og små, brettet og vasket klær (det er det kjedeligste jeg vet!!!!!)
Etter å ha vært supereffektiv, syntes jeg (og Junior, siden han var syk) at vi trengte en liten belønning!

Noe av det beste jeg vet, kokosboller:)



Etter middag bar det rett ut i øspøs regnet for å trene gutta i fotball.
Oppmøte var ikke så mye å skryte av..
4 av 15 dukket opp...

Etter at Junior hadde lagt seg fant jeg fram noe av det jeg fant raidet mammas sysaker.
Bland alle mammas mønstre fant jeg igjen mine barndomsfavoritter:)


Denne hadde jeg i rødt med hvite prikker!!!


Disse er såååå søte!!



back to the 80's:)


Resten av kvelden satt jeg i sofaen med en nyydelig kopp te og brukte fjernkontrollen flittig!!
Voksentid er ikke oppskrytt:)




3 kommentarer:

  1. Trist at Junior er syk ,men deilig å få rydda og ordna med klærne da:)
    De mønstrene er bare herlige:)
    God bedring til Junior:)

    klem Trine:)

    SvarSlett
  2. Takk:)
    Formen er på vei oppover!

    SvarSlett
  3. Stakkar liten , godt å se at formen er på vei opp ;) Så bra at du har fått ryddet i skapene . Da kan du slappe av foran tv en i kveld !

    Klem fra Janne som også elsker kokosboller !

    SvarSlett