tirsdag 24. juli 2012

Babyjakke

Jeg begynte så bra med DENNE JAKKEN, men hadde beregnet for lite garn..
Og når det er sommertid i garnbutikken, og siden jeg har jobbet nesten hver eneste dag har jeg ikke rukket innom.

Men jeg hadde nok til en hvit jakke.
Jakken er veldig enkel å strikke!!!
 

Siden jeg mangler en baby å prøve på, henges den opp istedet.
 

Den ser sikkert mye bedre ut på en baby enn det den gjør hengende.
(Prøve den faktisk på en bamse, men det gikk ikke så bra.....)



Heklet en liten kant på jakken.



Liker veldig godt hvordan skuldrene blir.
 


En liten trykknapp for å holde jakken sammen i halsen.
 
 


Da gjenstår det en lett vask og press, så er jakken klar til å gis bort!

Jeg ser at jeg virkelig trenger et nytt kamera!!!!!!


Vil du ha oppskriften på jakken, send meg en mail!!

Ha en flott tirsdag!!!

1 kommentar: