tirsdag 25. september 2012

En englevakt eller to

I dag føler jeg meg som verdens heldigste!!
Våknet med den vondeste kroppen jeg noen gang har hatt, men jeg er i live.
Måtte ha hjelp til å komme meg ut av senga, sette på meg tøyet mitt, ta ned et vannglass fra hylla og pusse tennene. Men jeg lever!!!

I går tidlig på vei til kurs, ble jeg påkjørt i en fotgjengerovergang.
Bilen kjørte ikke så fort (heldigvis) og jeg ble kastet opp på panseret, inn i frontruta og fløy et par meter før jeg landet på asfalten.
For noen fantastiske mennesker som hjelp meg mens jeg lå der på asfalten. Så om noen av dere leser dette: TUSEN TAKK!!!!
Ambulansen kom kjempefort og jeg ble kjørt med blålys til Ullevål. Der ble jeg møtt av en skokk med leger og sykepleiere som var helt fantastiske. Kjempeflinke alle samme!!!! Jeg får ikke rost dem nok!!!!
Jakten på det perfekte "tusen takk for all hjelp og omsorg"- kortet starter så fort jeg klarer å løfte armene over hodet sånn at jeg får vasket håret:).

Jeg fikk ikke ett eneste brudd, ingen brist, ingen skader på rygg eller nakke, to skrubbsår over høyre øye, et rødlig øyelokk og et lite kutt i tommelen.
Men jeg har blåmerker overalt. Alle musklene i kroppen skriker av ømhet og smerte.
Smerten kan lett dempes med smertestillende!!!




Fikk snakket med sjåføren av bilen i dag. Jeg ville fortelle henne at at alt gikk bra, ingen brudd eller alvorlige skader, bare blå:) Det føltes så godt å kunne snakke med henne og si at alt gikk bra!!!


JEG LEVER!!!!!

Ha en fantastiske tirsdag:)


8 kommentarer:

  1. Jeg er også glad for at det ikke gikk verre, Ine! Takk og pris! Du får ta smertestillende og kose deg på sofaen med te og tv. Håper vi ses snart!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:)
      Einar er en fantastisk tekoker og Thorbjørn har en lysende karriere som medisinmann;)

      Slett
  2. Du må no ha vore utruleg heldig der! Eg såg føre meg det verste. Du får pleie kroppen best mulig:) Riktig god bedring!

    SvarSlett
    Svar
    1. Føler meg utrolig heldig!!!
      Skjønner ikke helt at det kunne gått så bra som det gikk.

      Slett
  3. ...oi...ja, du har vært heldig!!
    Masse god bedring til deg, kjære du:))

    Klem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!!
      Det går saaakte men sikkert fremover:)

      Slett
  4. Kjære vene, Ine! for en opplevelse... Virkelig bra det gikk så godt med deg!!

    God bedring:D

    SvarSlett