torsdag 25. august 2011

Akutt skaperglede

Leste min kjære kusine Jannes blogg for litt siden og viste Junior hva hun hadde gjort med sine gamle korktavler.
Junior løp rett inn på rommet hvor han har MIN gamle korktavle som jeg malte blå i 1994ish...
Med insprasjon fra Janne og noe jeg leste i et interiørblad for en stund siden, satte vi igang:)
Og dette FØR middag..

Fant noe gammel putevatt som vi lå på toppen av korktavla.
Klipte ut en kvadrat av samme lerretsstoff som jeg brukte til Juniors sakkosekk, og i mangel av stifter brukte vi tegnestifter. Og det funka:)

Snurret hvit strikk rundt og tatatata.... ferdig!!!!




Nå henger den ved pulten klar til å ta imot det ene kunstverket etter det andre!!!

Ha en flott torsdags ettermiddag:)

3 kommentarer:

  1. Nais!!! fy fillern, her spyr vi ut den ene korktavlen etter den andre! Må være i blodet:) Stilig å polstre den litt. Så flink du er til å strikke...det ligger ikke i blodet!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  2. Så fin den ble. Knallfint stoff!

    Ha en fin kveld. :)

    SvarSlett