mandag 22. august 2011

Skattejakt

Mormor og morfar sitt hus er fullt av skatter!!!
Fantastiske skatter!!!!

Etter en nydelig søndagsmiddag gikk Junior og jeg opp på "jenterommet" for å se på noen gamle lamper. Jeg har hatt lyst på noen nye lamper lenge, men hadde ikke funnet noe.
Eller, ikke før i dag...
Lampa sto der den alltid har stått, ved siden av kommoden på "jenterommet", men i dag så jeg den skikkelig!!!
Den skrek "TA MEG MED HJEM; BRUK MEG"
Og etter godkjenning fra Junior og Senior, og ikke minst mormor og morfar, ble lampen lagt i bagasjen på bilen.
(bildene her er kanskje ikke de beste, kameraet mitt synger på siste verset)


Legg merke til det supersøte babyteppet på stolen..

.

En annen ting vi fant var en flokk med elefanter.
Elefantene ble kjøpt for maaange år siden på mormor og morfars første tur til Syden.
Jeg synes de er fantastisk fine!!!


Junior fant en ugle som han falt helt for!
Jeg fant mammas gamle sparebøsse.
Mormor hadde funnet et diplom som jeg fikk for 30 år siden for å ha fullført skirenn i barneparken:)





1 kommentar:

  1. Morsomt med skattejakt! Jeg digger slike kulelamper, og ble veldig glad da jeg fant en på loppis i vår.

    SvarSlett