tirsdag 11. oktober 2011

BOLLER....

Hadde helt glemt at jeg (som klassekontakt) har ansvaret for å bake 60 boller til i morgen....
Heldigvis for meg(!!!) kunne en annen snill mamma bake halvparten:)

Bjølsen skole, som Junior går på, er 125 år i morgen og da skal det være bollefest for barna på dagen og feiring for alle oss andre senere på dagen.

Leiligheten lukter av nybakte boller.
Den beste lukten i verden!!!!



Egentlig har jeg masse prosjekter å fullføre i kveld, men det må nok vente til i morgen...

Håper dere har en strålende kveld!!!

2 kommentarer:

  1. Åh, de blir nok å smake godt! Godt at dere var to som tok hver sin del :)

    SvarSlett
  2. Oj, disse så deilige ut...
    heldige de som får smake ;)
    Fant den koselige bloggen din nå jeg, så legger meg til som følger og titter snart innom igjen.
    Klem May Helen

    SvarSlett