søndag 2. oktober 2011

Herlige søndag:)

Jeg liker søndager!!
Følesen av å bare kunne ta alt med fullstendig ro.
Spise en sen frokost, høre radio eller lydbok, sette seg med strikketøyet og en deilig kopp kaffe og bare sitte der!!


Deilig latte og to knekkebrød med brunost!!!
Det beste jeg vet:)

Dette strikketøyet har ligget lenge å ventet på å bli ferdig...
Eller, strikkingen har vært ferdig lenge, men ikke heklingen av pyntekanten.
Grunnen er egentlig ganske enkel:)
I begynnelsen av september ville mamma at jeg skulle strikke et på svarte pulsvanter til ei venninne av henne. Hun trengte dem ikke før i dag....
Så da gjorde jeg dem ferdig i dag...
Å utsette ting i siste liten, er jeg ganske god til!!!



Pulsvantene er strikket i dobbel perlestrikk og har fått skjellbord på toppen:)





Nå er det bursdagskakebaking til pappa!!

Ha en strålende søndag:)

1 kommentar:

  1. En avslappende søndag er digg! Bare kunne gjøre akkurat det man vil- I like it! Her har vi gått en liten tur til lekeplassen og deretter spist vafler. Nå er det snart deilig middag som står for tur.

    Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett