søndag 6. november 2011

Reparering:)

Elsker søndager!!
Søndag er den absolutt beste dagen i uka!
Vi er fortsatt i pysjen og har ikke planer om å komme ut av pysjen på hverfall en times tid!
Det er det som er det beste med søndagene; å slappe helt av, null stress og ta ting som det kommer.

Litt konstruktiv "jobbing" har det jo blitt.
Reparering av skibuksa..
Etter et skikkelig fall (jeg gikk så sinnsykt på tryne...) på ski i vinter klarte jeg å spjæle buksa...
Siden den fortsatt kan brukes (om den blir reparert) ble dette gjort sammen med en deilig, varm kopp dobbel cortado:)

Cortado i yndlingskoppen:)



Bialettikanna er den tingen på kjøkkenet som blir mest brukt:)
Finnes ikke bedre espresso enn den du får av denne!!!

Er nok ikke den beste til å reparere, men hullet ble reparert og buksa kan brukes på tur i ettermiddag!!!

Mamma hadde nok fått dette enda bedre, men nå er ikke jeg en "syerske" som mamma......
Det vikigste er jo at jeg gjorde det selv, og at buksa nå kan brukes!!!

Kanskje jeg skal fortsette med alt det andre som har hull nå som jeg er så godt i gang:)
Strålende søndag til dere alle sammen!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar