mandag 12. september 2011

Jeg fant, jeg fant og kjøpte litt nytt

Jeg fant, jeg fant:)



 
En bitteliten marihøne:)
Akkurat da jeg var på vei til å lukke verandadøren da jeg oppdaget at ei liten marihøna satt på innsiden av dørkarmen.
Den fløy avgårde like etter bildet ble tatt og like før himmelens sluser åpnet seg (og det har ikke sluttet ennå)..... Men jeg fikk tatt et bilde!!


Seniors bursdag nærmer seg med stormskritt, og da jeg tok en ekstra titt på skjerfet,  fant jeg ut at jeg burde hekle flere omganger på skjerfet til Senior. Så da var det ut i regneværet og kjøpe inne mere garn.



Nå er det bare å hekle i vei når Senior ikke er her...
Håper han ikke snoker i kurven!!!


Mamma har bestilt et par pulsvarmere til ei venninne, lik de jeg har strikket til meg selv, bare i svart og med dobbelt perlestrikk. Det blir faktisk mye finere enn enkel perlestrikk.
Kjøpte inn ekstra garn til, tja... kanskje noen julegaver???
Kanskje litt tidlig å tenke på jul, men i år vil jeg være ferdig tidlig!!!!!!



Nå er det tetid, og siden vi har tv-fri på mandager blir det lydbok og bretting av tøy (YEAH...)

2 kommentarer:

  1. FLOTT marihøne bilde - tatt med lommekamera!!! :)))
    Godt at det ikke bare er jeg som ikke har speilrefleks kamera - det får komme etterhvert hos meg :) Nydelige pulsvarmere - det er så godt nå når det går mot vinter! Mor strikka mange til meg ifjor - må nok finne de fram snart!
    Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  2. Det er picasa som redder bildene mine:)
    Er ikke så flink egentlig...
    Pulsvarmere er et must nå på høsten.

    Ine

    SvarSlett